Po przemiłym telefonie pozostało mi oczekiwanie na paczuszkę. Mail z potwierdzeniem otrzymania kampanii oznaczał, że już niedługo owa paczuszka znajdzie się u mnie w domu.
Tak też się stało, kurier dostarczył konkretną 12-kilogramową paczkę. Po otwarciu ukazał się przyjemny widok soków :)
W paczce znajdowało się 12 soków- 4 warianty smakowe do wypróbowania: z dodatkami funkcyjnymi takimi jak zielona herbata, aloes, witaminy, len. Do soków dołączone były ulotki informacyjne do rozdania znajomym.
Informacja o soczkach błyskawicznie rozeszła się po znajomych i sąsiadach. Ja też długo nie czekając wypróbowałam pierwszy smak- z zieloną herbatą z moim pierwszym testerem czyli mężem.
Sok ucieszył się pozytywną opinią i przypadł do gustu. Oznacza to, że choć kampania w jakimś stopniu kobieca to daje też satysfakcję Panom (przynajmniej mojemu ). Soki są gęste, nie są słodkie, ale smaczne.
Powiew wiosny i piękne słoneczko zmotywowało do zaproszenia sąsiedztwa na degustację na świeżym powietrzu.
I po szklaneczce do obiadu :)
Weekend też był idealnym pretekstem do babskiego spotkania. Tak więc nasze dzieciaczki bawiły się w najlepsze:
A mamuśki w tym czasie plotkowały, jadły i oczywiście degustowały kolejny pyszny wariant smakowy :)
Kolejny tydzień to kolejne degustacje a najwięcej opinii pewnie zbiorą te majówkowe :) tak czy inaczej pierwsze opinie spłynęły co oznacza, że pora się zająć raportami
#sokFortuna #KarotkaPlus #dbamozdrowie #pysznakampania #streetcom
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz